شارژر و رادیوی همراه SONY ICF-B88
 
تکنولوژی جدید

 sonyICF-B08

برای همه ی ما پیش آمده است که در جایی که اصلا انتظارش نمی رود شارژ گوشیمان تمام شود. اما آیا تا حالا به یک شارژر همراه فک کرده اید؟ به نظر من این ایده در پیکنیک های چند روزه بسیار به درد بخور است. جالب تر می شود، اگر این شارژر یک رادیو هم باشد.

پس از فاجعه فوکوشیمای ژاپن در دو سال پیش ، این کشور از قطعی ناگهانی وعمده برق به صورت منظم رنج می برد. این باعث شد که تولیدکنندگان محلی برای کم رنگ تر کردن این مشکل، به تولید دستگاهی به عنوان شارژر برای ابزارهایی همچون گوشی های هوشمند و همچنین جدیدترین دستگاه های سونی بپردازند. این دستگاه، ترکیبی از یک شارژر باتری و همچنین یک رادیو درآن واحد است.

SONY ICF-B88 ترکیبی از ترانزیستورهای رادیویی AM / FM و نور فلش و همچنین توانایی شارژ دستگاه، از طریق اتصال  USBرا دارد.  شارژ باتری ازطریق پانل های خورشیدی درون دستگاه یا با استفاده از یک هندل که توسط دست گردانده میشود، تامین می شود. اندازه ی این دستگاه  ۱۳۲ * ۷۹ * ۵۸mm و وزن آن ۳۳۸  گرم وبرای ذخیره ی انرژی و حمل آسان ساخته شده است. باتری های این دستگاه قابل تعویض هستند (سایز AA  ) و همچنین ضد آب است تا در یک محیط مرطوب قابل استفاده باشد. هچنین برای این دستگاه صدای صوت تعبیه شده است.

این دستگاه برای تمام کسانی که احتیاج به شارژر همراه دارند می تواند مفید واقع شود. البته این دستگاه فعلا در بازارهای ژاپن موجود می باشد. اما به زودی راه خود را به بازارهای غرب نیز باز خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 58508
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1